آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 3168

بررسی مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی ( عقب مانده ذهنی)


بررسی مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی ( عقب مانده ذهنی)

فهرست مطالب

. 1

فصل اول : طرح تحقیق. 1

مقدمه:2

بيان مسئله:6

ا هدف پژوهش :7

اهداف کلی :7

اهداف جزئی :7

فرضيه هاي تحقیق :7

پرسش پژوهش:8

متغیر های تحقیق :8

ضرورت و اهميت پژوهش... 8

تعاريف نظری و عملياتي واژه ها :10

محدوديت‌هاي پژوهش... 11

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق. 12

اضطراب.. 13

بروز و پيامدهاي اضطراب.. 14

انواع اختلالهاي اضطرابي.. 15

عوامل داخلي و خارجي بوجودآورندة اضطراب:20

مباني نظري.. 22

تبيين هاي رفتاري نگر. 23

موضع گيريهاي انساني نگر و هستي نگر. 24

تبيين هاي شناختي.. 25

ديدگاه رفتارشناسي طبيعي و تبيينهاي زيستي ـ رفتاري.. 26

معلم. 26

ويژگي هاي معلم. 28

عوامل اضطراب زاي شغل معلمي.. 30

استراتژيهايي كه اضطراب معلم را كاهش مي دهند. 32

عوامل مخل مربوط به پيام دهنده (معلم)33

عوامل اضطراب زاي اجتماعي در رابطه با معلم. 35

ترس از مشكلات.. 38

اقدامات درماني كلي.. 40

مصرف باليني داروهاي ضد اضطراب.. 41

كاهش اضطراب.. 42

تحقيقات انجام شده و ضرورت پژوهش... 45

. 49

فصل سوم : روش پژوهش.. 49

جامعه آماري.. 50

گروه نمونه. 50

روش پژوهش... 50

روش نمونه گيري.. 50

ابزار پژوهش... 51

روش گردآوري اطلاعات (طرح پژوهش)52

روش آماري.. 52

فصل چهارم : یافته های پژوهش... 53

يافته هاي پژوهش... 54

تحليل داده ها58

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 63

نتيجه گيري.. 64

پيشنهادهاي پژوهش... 65

خلاصه پژوهش... 66

منابع.. 70

 


مبلغ قابل پرداخت 21,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 195

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل ماهان" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما